31/1/17
17/1/17
12/1/17
TRABALLANDO A SECUENCIA TEMPORAL
A lectura de imaxes é unha actividade moi interesante para traballar cos alumnos xa que mellora a comprensión do tempo e da narración.
Cos nenos máis pequenos comezamos ordenando viñetas para escribir despois a historia, fomos aumentando a dificuldade e o número de viñetas progresivamente; e xa na última secuencia, ademais de contar a historia, decidimos poñerlle os globos correspondentes.
Tamén os alumnos maiores traballaron as secuencias, ordenando, contando as historias e engadíndolle o diálogo en bocadillos.
Abaixo tedes unha pequena mostra:
Cos nenos máis pequenos comezamos ordenando viñetas para escribir despois a historia, fomos aumentando a dificuldade e o número de viñetas progresivamente; e xa na última secuencia, ademais de contar a historia, decidimos poñerlle os globos correspondentes.
Tamén os alumnos maiores traballaron as secuencias, ordenando, contando as historias e engadíndolle o diálogo en bocadillos.
Abaixo tedes unha pequena mostra: